Hot DIP Galvanised Turnbuckle nofo ai u'a nofo taula u'a eleele

 

 

 

 

 

 

A nofo tootooo se fasi u'amea fa'ama'a'a e fa'aoga mo le fa'atumauina o le uta fa'ainisinia o uaea fa'amau.

E masani ona fa'afeso'ota'i le uaea tumau mo le pou eletise, ona fa'afeso'ota'i lea i le taula o le eleele.

Ona o le tele o le malosi faʻainisinia e faʻaogaina ai se uaea tumau, e tatau ona lava le malosi o le tootoo e maua ai se fesoʻotaʻiga malosi ma faʻalagolago.

O la'au nofo e sau i mamanu eseese, umi, lelei, ma e oo lava i le malosi.E tatau ona e siaki i luga o faʻamatalaga uma o loʻo lisiina ina ia mautinoa o le a faʻatino lelei e le tootoo ana galuega.

https://www.yojiuelec.com/bow-stay-rod-product/

Ole fa'aoga masani ole tootoo nofo ile fale eletise.O le tele o mea fa'apipi'i eletise e iai uaea tumau.O le mea lea e tatau ai mo se tasi ona faʻaogaina tootoo e faʻamaeʻa ai fesoʻotaʻiga i le eleele.

O fausaga ma mea fa'apipi'i feso'ota'iga e fa'alagolago tele fo'i ile tootoo mo le fa'amoemoe lava e tasi.O le to'atele oi latou e iai fo'i uaea tumau e tafe mai le pou i le eleele.Ole mea lea e otometi ai ona mana'omia le fa'aogaina o tootoo.

E tusa ai ma fa'aoga fa'afanua, o lo'o fa'aogaina i vaega eseese o le lalolagi pe a iai se pou mo le felauaiga o le eletise ma le telefoni.

O lona uiga e mafai ona e fa'atau mai tootoo nofomau mai Saina, pe oe i Aferika, Europa, Amerika i Saute, ma Asia.tootoo tumau

 

u'amea u'amea u'amea nofo tootoo mo meafaigaluega laina pou
1. Mea:
u'amea u'amea vevela
2. Fa'aoga: fa'aaogaina mo laina eletise maualuga pou fa'apipi'i ma fa'amalosia galuega, fa'afeso'ota'i ma uaea nofo i le va o pou ma tootoo tumau, o lo'o tanumia i lalo o le eleele, o lo'o fa'amauina e le taula o le lalolagi fa'alauteleina.
3. Fa'asinomaga tulaga: BS16
Fa'amea vevela e pei o le ASTMA153 po'o le BS 729

Fetuuna'i Ituaiga DB Plate

Taofi mea o le u'amea

Mai ituaiga o tootoo tumau, ua matou iloa ai o le tele o latou e faia i ituaiga eseese o uʻamea.O nei mea e aofia ai uamea manino, uamea uʻamea, uamea carbon, uamea faʻafefiloi ma isi.

O mea fa'amau e tatau ona lava le malosi e fa'alagolago ai le uta o le uaea fa'amau.

E ese mai le malosi fa'aletino ma le fa'atulagaina, o mea fa'atumauina e tatau ona mafai ona tatalia tulaga eseese o le tau ma fa'alavelave o le natura.

E 'ese'ese ituaiga pa'u e fa'aogaina i luga o la'au fa'amau e puipui ai mai le pala ma le ele.O nei fa'auma e aofia ai le fa'apalapala vevela ma le fa'aeletise.

O le a le ituaiga tootoo e fa'aaogaina i le fea atunuu?
O le tubular stay rod e masani ona faʻaaogaina i Aferika ma Saudi Arabia.O le aufana ituaiga nofo tootoo e masani ona faʻaaogaina i Asia i Sautesasae, Faatasi ai ma le tele o tausaga o le poto masani i le faia o le seti nofo, Jingyoung nofo tootoo ua lauiloa lautele mo lona umi maualuga, fausaga malosi, ma toniga lapoa ma galvanize.
E te manaʻomia se tusi faʻapipiʻi mo se tootoo tumau?
Talu ai o lo'o i ai le tele o tootoo tumau o mamanu eseese, ua fautuaina le tagata fa'aoga e maua se tusi fa'apipi'i.E ese mai i lena, o le faʻapipiʻiina e tatau ona tuʻuina atu i tagata faʻapolofesa e faʻatino pe a sili atu lo latou poto masani.O tootoo tumau o vaega taua ia o fausaga eseese tatou te faaaogaina ia tatou gaoioiga i aso taitasi.

Taimi meli: Iuni-10-2022